Atunci cand fermierul Zhang Yunfeng, in varsta de 75 de ani, din satul Jize, provincia chineza Hebei, si-a auzit una dintre cele zece gaini cotcodacind pe cuibar, s-a grabit sa colecteze oul, temandu-se ca ar putea fi spart de gaina agitata. Cand s-a uitat in cuibar, a observat, cu mirare, ca este in fata celui mai ciudat ou din lume.

Spre surpriza sa, oul cu pricina avea forma specifica a unui popic de bowling, in loc de binecunoscuta forma ovoidala a oricarui ou „normal”. In ciuda particularitatii sale deosebite, cercetatorii sustin ca nu este primul ou cu astfel de forma, cauzele producerii sale fiind multiple.

Ouale in forma de popic apar cel mai adesea in urma dereglarilor hormonale ale gainilor, problemelor legate de ovulatie, sau alimentatia excesiv de chimizata.

Sursa: Weird Asia News

About Liviu

Pasionat de frumos!

2 responses »

  1. Teo spune:

    Buna ziua!
    Am o rugaminte.Am nevoie de o carte,care sa se plieze pe cresterea intr-o gospodarie mica,in care sa fie descrisa cresterea puilor de gaina,cu tot ce inseamna adapost,hranire,vaccinuri,preventie boli.Ce imi recomandati??
    Anul trecut, am avut aproape 100 de pui de Faverolles Salmon si Wyandotte si au murit toti la varsta de 3 luni (asta s-a intamplat in august-septembrie 2013).Precizez,ca nu i-am vaccinat.Am suspectat initial,ca sunt bolnavi de Marek,dar mai apoi mi s-a spus ca ar putea fi vorba de o Pseudogripa aviara.Pasarile adulte nu s-au imbolnavit.(le-am vaccinat preventiv in toamna 2013 de pseudopesta)
    Intentionez sa o iau de la capat anul asta…insa,sper eu mai informat si cu rezultate pozitive.
    Am pierdut o groaza de bani,timp,efort si dezamagirea a fost foarte mare.

    Astept un raspuns.
    Multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

