Am revenit mai devreme decat imi propusesem, dar au intervenit unele schimbari in crescatoria mea. Din pacate, sau din fericire, nu stiu, prima serie, cea experimentala, a achizitionat-o un prieten de-al meu, in ciuda faptului ca i-am repetat ca nu vand pui. M-am trezit cu el la usa si, mai in gluma, mai in serios, a zis ca nu pleaca fara pui. Dupa negocieri si doua pahare de afinata, am facut targul.

Cea de-a doua serie se comporta foarte bine, in ciuda problemelor de calitate a furajelor achizitionate de la un cunoscut centru de furajare din Balotesti (nu dau numele, desi ar merita, mai ales ca, vecinului meu i-au murit 7 pui in doua zile din cauza furajelor cumparate din acelasi centru). Furajele alterate si mai ales, lipsa unor ingrediente ce trebuiau sa fie incorporate conform specificatiilor au dus la decesul lor. In ceea ce ma priveste, am fost atent, atat la aspectul furajului, cat si la comportamentul puilor. Dupa o jumatate de ora de analizat, am „aruncat” furajul la vrabii si alte pasarele.

Acum, puiutii sunt bine-merci!

Iar cu o precizie de ceas, ieri, vineri, s-a format „seria 3”, formata din 4 puisori din 7 oua (3 le pusesem dupa 2 zile cand mi-am dat eu seama ca gainusa se pusese pe clocit):

Această prezentare necesită JavaScript.

Mai sunt cateva zile si urmeaza reala serie 3 (brahma herminat deschis si brahma potarnichiu-negru). Sper sa nu mai am surprize neplacute, chiar daca s-a luat de cateva ori bune curentul (cea mai mare bataie de joc regizata de Electrica – pur si simplu nesimtiti).

Va tin la curent!

About Liviu

Pasionat de frumos!

Lasă un răspuns

