Asa cum am promis, revin cu o veste placuta: au iesit puii din seria trei! Din pacate, iarasi prin prisma serviciilor de c…. a celor de la Electrica, intr-o tara de c…., am reusit sa inregistrez pierderi semnificative. Astfel, din 12 oua de brahma potarnichiu au eclozat 10 pui, supravietuid toti 10, deci, un randament foarte bun. In ceea ce priveste brahma herminat deschis, din cele 30 de oua (TOATE CU EMBRION FORMAT IN 10 ZILE DE INCUBARE!!!), au eclozat 12 pui, din care 2 cu defecte locomotorii extrem de grave (nu va spun ce am facut cu ei, ca mi se rupe sufletul). Am avut oarece retinere in supravietuirea lor, dar, multumesc lui D-zeu, sunt sanatosi tun cei ramasi!

Această prezentare necesită JavaScript.

In ceea ce priveste seria 2, acestia sunt bine-merci, cu doua exceptii: un potarnichiu s-a accidentat la un degetel, deja e in tratament, iar unul da semne de o mica coccidioza (cauza: mai scapa printre ochiurile de la voliera cate o vrabie hamesita de foame), drept pentru care am demarat un tratament profilactic, am izolat puiutul suspect, chiar daca in adaposturi este mentinuta igiena. Cine spune ca nu sunt probleme, minte. Nu putem sa tinem piept mediului inconjurator, dar putem preveni, prin interventii si observatii la timp.

About Liviu

Pasionat de frumos!

Lasă un răspuns

