Asa cum am promis, revin sa completez cu imagini despre seriile de brahma. Azi, a iesit si ultima serie de brahma herminat deschis (seria 4), in total 19 din 25 de oua puse la incubat. Din cei 19 am oprit 17, doi dintre ei prezentand mici malformatii (eclozare tarzie). Am sa revin cu poze peste o saptamana.

In ceea ce priveste seria 2 (cei 6 brahma columbia) sunt deja acomodati si integrati in mediu. Un cocosel (pe care nu stiu inca ce nume sa-i dau) are comportament de catel: nu se sperie, vine langa mine si ma ciuguleste, ce sa mai vorbim, e bland cum nu am mai vazut. Il urmeaza indeaproape inca doi.

Seria 3, formata asa cum am mai spus, pe baza a doua comenzi, din brahma potarnichiu si herminat deschis, incepe a se integra, timid, in mediu.

Miniseria, clota si cei 4 muschetari, sunt deja integrati, clota dand semne de abandon.

Va las sa va uitati! Sa aveti o saptamana buna!

Această prezentare necesită JavaScript.

About Liviu

Pasionat de frumos!

Lasă un răspuns

