Salutare!

In ultimul timp am fost ocupat cu constructia unui alt cotet (cresc puii si vine iarna), din pacate singur, caci pe la mine prin zona am ramas socat de putorile din jurul meu. Dar, ma rog, e problema lor.

Asadar, asa cum am mai spus, am purces la constructia unui adapost (din zidarie, nu din lemn – nu sunt adeptul constructiilor din lemn). Inca mai am de lucru la el, dar sper sa-l termin pana in toamna.

Necesar de materiale:

– 1 palet de BCA de 20 cm (eu am avut cam 2/3 dintr-un palet ramas de anul trecut si am completat cu boltari si ciment) cost: 400 lei;

– fier beton (resturi de 4, 6, balamale ruginite, genti de masina taiate), cost: 40 lei;

– ciment (sac de 40 kg), cost: 15 saci x 18 lei;

– balast (2 mc), cost: 100 lei;

– nisip (1 mc), cost: 50 lei;

– scandura (1 mc – 40 buc de 2,5 cm), cost 400 lei;

– capriori 8×8, cost: 20 buc x 10 lei;

– sindrila bituminoasa la sul (20 mp), cost: 200 lei;

– cuie, holsuruburi, coltare, cost: 200 lei;

– plasa de buzau de 4, cost 4 buc x 70 lei;

– rabit des 29 kg, cost: 170 lei;

– plus diverse alte maruntisuri uitate.

Totalul va las sa-l faceti voi. Si iata ce a iesit:

Această prezentare necesită JavaScript.

Sper sa va fie de folos!

About Liviu

Pasionat de frumos!

Lasă un răspuns

