Asa cum am obisnuit, la o anumita perioada de timp, va invit sa va aruncati un ochi in mica mea crescatorie de gainuse Brahma.

Incepem cu Brahma „piele de bivol” sau Columbia cum este botezata in regiunile noastre. Este specia mea preferata, dar si mai pretentioasa comparativ cu celelalte.

Primii au iesit pe data 05.04.2011, 20 la numar, sanatosi si fara probleme. Pe parcurs, unul mai neastamparat si-a fracturat o buna parte din sold si nu am reusit sa-l salvez, asa ca l-am „lasat” veterinarului. Dupa doua luni de crestere am inceput trierea liniei (alegerea exemplarelor ce corespund specificatiilor rasei: penaj, inaltime, culoare, aripi, etc.) Intr-un final, am oprit 4 exemplare, un cocosel si 3 puici, avand o greutate medie de 1,7 kg dupa 4 luni de la eclozare. In final, se formeaza o familie frumoasa si o linie buna, prin adaugarea si celor 2 closti, inca ocupate cu perpetuarea speciei lor.

Si iata ce va spuneam (am strecurat si clostile in slide, cea de-a doua closca inaugurand. alaturi de prima serie de herminati, noul cotet):

Această prezentare necesită JavaScript.


 

About Liviu

Pasionat de frumos!

Lasă un răspuns

