Sa continuam… De ce brahma potarnichiu negru si nu potarnichiu albastru? Simplu, asa cum am mai spus, ma indrum dupa standardele germane, asta pentru ca, in Romanica, nu exista asa ceva, iar asa numitele asociatii…; dar, ma rog, e o alta poveste. Conform standardului german, brahma potarnichiu albastru prezinta inca gene instabile, fiind considerat o eroare reusita, dar instabila. Asadar, sa purcedem cu o privire la potarnichii mei (cu greu am reusit sa le fac poze, pe caldura asta stau ascunsi si nu ieseau decat momiti).

Construit, initial pe baza unei comenzi, lotul de 10 potarnichii au eclozat pe data de 12 mai 2011, din 12 oua puse la incubat. La nici o luna de la eclozare, in neatentia mea, am lasat voliera deschisa peste noapte, si, „hat” pisica vecinului m-a usurat de 2. Asadar, iata-ma ramas cu 8 pui, comanda anulata (spre norocul meu, compensata cu inca o familie de herminat deschis) si ajunsi impreuna pe data de 15 august 2011, cu o greutate medie de 600 grame:

Această prezentare necesită JavaScript.

About Liviu

Pasionat de frumos!

2 responses »

  1. alex spune:

    am si eu o pereche de gaini adik un cocos si o gaina dar negri si sunt de origine brahman si frumosin sunt si astia

    • Liviu spune:

      Sa-ti traiasca! Nu stiu ce e „brahman”, stiu doar ca este rasa brahma si brahma pitic. Daca nu te superi, te-as sfatui sa mai achizitionezi macar 3 gainuse pe langa „perechea” pe care o ai. Succes!

Lasă un răspuns

