Satul de vrajeala, populismul televiziunilor, amorteala oamenilor si impotenta politicienilor (sau hotiile, dupa caz), ies pe strada si constat indiferenta autoritatilor.

E adevarat, troiene cat gardul, nici o speranta sa ies cu masina, ma urc si arunc o privire in zare: nu e chiar asa, ci doar troienita si, chiar daca nu eram nascut, in niciun caz ca in ’54! Am prins multe ierni asemanatoare, unele chiar mai naprasnice, dar NICIODATA atata nesimtire, nepasare, aroganta si insolenta din partea autoritatilor. Oare de ce sa ies in strada sa ma revolt? Pentru cine? Pentru vecinul meu, care nu pune mana pe lopata sa-si faca loc in curte? Pentru alti politicieni corupti? Nu, nu ies in strada, decat pe strada mea, ca sa dau zapada. Si, hotarat sa nu mai platesc impozite acestor jegosi, fac stanga imprejur si ma indrept spre gainusele mele; si:

Această prezentare necesită JavaScript.

Ma inarmez cu o cazma, caci zapada e atat de inghetata, incat, cred ca si masina ar tine-o, si ma apuc sa-mi fac loc, incet, incet. Bucuros de zapada, impacat cu mama natura atat de friguroasa, careia ii multumesc, reusesc in cateva ore sa-mi fac loc pana la usile cotetelor. Intru cu inima stransa (caci nu auzeam nimic) si, surpriza:

Această prezentare necesită JavaScript.

Si, iaca asa „iarna nu-i ca vara”, vedea-l-as inghetat!

Sa fim sanatosi, ca trec si astea!…

About Liviu

Pasionat de frumos!

Lasă un răspuns

