Dupa ce am facut o rapida actualizare a barfelor politice si economice, am constatat ca e prea mult zgomot si praf pentru lucruri clare, evidente: resusele, sub orice forma le-am defini (umane, naturale, financiare), reprezinta singura motivatie a agitatiei globale. Stau si ma gandesc la regele Arthur: simbolul definitoriu al intelepciunii druide, vestita masa rotunda, a fost voit ingropat si uitat. In ziua de azi, masa este un dreptunghi lung, la capetele careia stau autorii discordiilor regizate. Iar noi, dezorientati de atata informatie de foarte proasta calitate, ne indreptam, involuand, spre instinctele primare: ura, lacomie, foame, sete. Toate astea dezvolta prostia, aroganta, lipsa bunului simt si al bunelor maniere, hotia, analfabetizarea, necunoasterea… Am uitat de arte, dragoste, frumos, cultura, cercetare, evolutie. Ne-am blocat cu totii in jurul necazurilor. Ne uram vecinii. Ne bucuram de necazul altuia. Cultivam prostia la scara macro. Cum oare se va restabili echilibrul si cand. Va exista armonie?

Si, napadit de asemenea ganduri, ma scutur de ceea ce ma intristeaza si ma indrept catre ceea ce numesc eu elemente ale echilibrului: pasiunile, parghiile de evadare din mizeria cotidiana. Iar unul dintre ele este, bineinteles, cresterea gainuselor Brahma.

Trebuie sa recunosc: am neglijat putin acest blog, si pe voi, dar, am avut ceva solicitari de puiuti si nu cred ca asta intereseaza pe cineva; asa ca, am facut cateva poze cu actuala populatie, pentru delectarea noastra.

Această prezentare necesită JavaScript.

About Liviu

Pasionat de frumos!

Lasă un răspuns

