Suparat toata luna decembrie ca nu vad pic de zapada, ma gandeam la fel si fel de situatii, unele chiar apocaliptice. Intram in 2014 si, dupa cum bine stiti, spre sfarsitul lunii ianuarie VINE ZAPADA!. Si ce zapada si ce viscol… Au fost ani si mai rai…dar, pana la urma, e iarna. Dupa cele doua reprize de viscol (timp in care am incercat, fara succes, sa fac poteci), mi-am luat lopata la spinare si am inceput sa-mi croiesc alei prin curte. E drept ca, aproape o saptamana m-am luptat cu zapada troienita.

Această prezentare necesită JavaScript.

Cu mainile inghetate pe coada lopetii si biciul vantului pe obaz, nu m-am lasat, mai ales ca eram nerabdator sa-mi vad gainusele.

Si cand ma gandesc, e doar ianuarie, mai este si „femartie”!

About Liviu

Pasionat de frumos!

3 responses »

  1. ionel spune:

    spuneti-mi va rog la cate zile se face vaccinul la puiuti si ce fel de vaccin? Din pacate am un pui care nu prea mai poate sta in picioruse . Au 2 saptamani puiutii mei,am inteles ca trebuie facut la 7 zile vaccinul?

    • Liviu spune:

      Sunt diferite programe de vaccinare. Personal, cred ca am mai spus in acest blog, nu-i vaccinez decat cu vaccin viu si doar La Sota, in primul an; in al doilea an de 2 ori pe an s.a.m.d. Ii vaccinez la 10 zile, o luna, trei luni, in primul an. Unii crescatori urmeaza anumite programe de vaccinare… In privinta mancarii nu te pot sfatui; nu pretul este elocvent, ci continutul mancarii…

  2. ionel spune:

    e normal sa le dau de mancare doar concentrat? 5 kg la 12 lei…

Lasă un răspuns

